woensdag 31 juli 2019

Poppenkoets

Esmee kreeg een nieuwe poppenkoets en gaat nu met haar poppetje wandelen. Read honest and unbiased product reviews from our users. Ik kwam dit leuke poppenbedje tegen in de soldenhoek (van deze winkel) en kon het niet laten staan. Alhoewel ik een dochter heb (nu jaar ondertussen) met een niet zo grote interesse in poppen en alles wat erbij hoort, kan ik het vaak toch niet laten deze dingen ons huis in te smokkelen. Mijn zus Fien vindt het leuk om met de poppen rond te rijden in de poppenkoets bij moeke.


Poppenkoets

Nu ik al iets steviger ben, heeft Fien een levende pop. Eerder hermaakte ik al deze poppenkoets en dit bedje. Last Friday we decided to stay in. Jeanne was not feeling well (read: a bad cough and liters of snot), but that didn’t stop her from picking her own outfit (by Mar Mar Copenhagen) and have fun with nail polish, blocks and of course, her dolls and her doll pram.


Nadien gingen ze vooraan spelen en toen ging de poppenkoets buiten en alweer de fietskes. Of ze sprongen op de trampoline en maakte een oorverdovend lawaai tot ik terug gilde dat ze moesten stoppen met gillen! Of het aub een klein beetje kalmer kon. En zeuren deden ze ook.


Sinds enkele dagen ben ik de trotse eigenaar van een poppenkoets (dank u wel voor de Sint). Hij was er vroeg bij dit jaar. En je blijft het je afvragen, wie ze zou geworden zijn. Zou ze op haar zus geleken hebben? Of zou ze liever met de autootjes van de grote broers gespeeld hebben?


Soldes dus op de herdenkingsbeeldjes. Er was eens een ondeugende ik, die het fijn vond om langpootmuggen te grijpen. Ik was niet bang, nog steeds niet van het aardige beestje. Zij wel, zij vreesde het nare insect.


Poppenkoets

Ik wou het toch wel even uittesten. Was haar angst wel gegrond? We wandelden wat ron de doodlopende straat op en neer. Zij duwde de poppenkoets vooruit. Ik rijd er de hele dag mee rond.


Als de wieletjes aan dit tempo blijven verder draaien, zijn ze binnenkort aan een smeerbeurt toe! Maak van je dochter een lichtgewicht opvouwbare kinderwagen. Gemak van uitvoering en beschikbaarheid van verbruiksartikelen kunt u de vervaardiging van een poppenkoets met uw kind doen. Mijn huishoek was verspreid over de volledige klas. De keuken werd amper gebruikt door dekleuters.


De poppenhoek viel in de smaak waar zich baby’s, koetsen, bedjes en verkleedkleren voor poppen bevonden. Na lang kiezen en herkiezen (en nog maar eens herkiezen) is dit mijn voorkeur voor minikleedjes én een dekentje en kussentje voor in de poppenkoets : Eén metertje Tender Tulips m oranje Eén metertje Toddler Ivy l blauw Eén metertje Whoopsy Daisy m blauw En nu duimpjes kruisen en afwachten maar! Als kleine uk heb ik die lieve kat eens met afwasmiddel gewassen – zo vertelt mama.


Ik zag Minou ook als een extra pop, die van mij absoluut in de poppenkoets moest liggen. En opnieuw, en opnieuw, en opnieuw, of de kat daar nu zin in had of niet. Niet veel later kwam de eerste puppy, en hop, naast een kattenkind was ik nu ook een hondenkind. Voor 23:uur bestel maandag in huis Levertijd We doen er alles aan om dit artikel op tijd te bezorgen.


Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging vertraagd is. Snoes was een heel lief beesje. Koppig, zoals het hoort voor een kat, maar ook heel knuffelig. Je kon er zowat alles mee doen.


Toen ik klein was, ging ze in mijn poppenkoets slapen. Later, toen we een tijdje bij mijn grootouders woonden, maakte ze er een dagelijkse gewoonte van mijn grootvader goeiemorgen te gaan zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts