dinsdag 28 mei 2019

Vrijende koppels

Onder een boom, maar verder langs alle kanten zichtbaar, begint dit koppel te vrijen in een park in Berlijn. Joggers lopen voorbij, een moeder met kinderwagen maakt rechtsomkeer, maar de twee gaan. Unsubscribe from Yoshi Roosbroeckx? Het stenen monument van een schaap, welteverstaan.


Vrijende koppels

Terwijl ze zaterdagnacht met de auto door het centrum. Nieuwe videobeelden tonen wat echt gebeurde in de minuten voor de iconische foto werd genomen van het vrijende koppeltje temidden van zware rellen in Vancouver. Het beeld van een vrijend koppeltje. Van ronddrijvende drollen tot wildebrassen die hun rug breken. Van eenzame mensen tot vrijende koppels in het kleedhokje.


Vrijende Vlamingen op de foto. Bij extreme seks wordt sowieso al veel gefotografeerd en gefilm veel vaker dan bij normaal vrijende koppels. Tijdens sommige SM-scènes stonden er nog twee. Zijn hand op mijn bil doet me rillen, het herinnert me aan gisteravond.


Ik ben me heel bewust van mijn lichaam. Steeds draaien er kleine, erotische filmpjes van de avond daarvoor in mijn hoofd. Het opgelaten gevoel dat ik aan het begin van de avond ha was snel voorbij.


Ik keek om me heen en raakte seksueel opgewonden van al die vrijende mensen. Een vrijend koppel in Duitsland is geschrokken van de snelheid waarmee de wegenwacht ter plaatse was. Het stel had autopech en dacht nog wel even tijd te hebben voor een vluggertje voor de wegenwacht er zou zijn.


Het vrijende koppel werd betrapt op de pechstrook bij een tunnel in de omgeving van. Vraag het maar aan deze Ierse mountainbikers. Love is in the air: vliegtuigmaatschappij organiseert vluchten voor vrijende koppels. Je hoeft dus niet bang te zijn dat je tussen de spermavlekken van andere koppels zult moeten vrijen.


De politie van het Zweedse Blekinge kreeg gisteren een merkwaardige oproep. Een man was zodanig geschokt toen hij een vrijend koppel aan het werk zag dat hij klacht wenste in te dienen wegens. Zeg, hoe vunzig gaat ge’t hier maken? Brueghel wel meermaals ontlastende mannen voorkomen? Net als vrijende koppels.


Deze taferelen worden in donkere hoekjes van het schilderij geschetst. Soms, zoals in de Boerenbruiloft, zijn ze overschilderd. Drones worden steeds meer gemeengoed in het publieke leven, maar roepen ook veel privacyvragen op.


De testpersonen droegen tijdens de proeven een hoogtechnologisch systeem dat de bewegingen van hun ogen volgde. Een chauffeur met dashcam reed plots onverwacht een vrijend koppeltje voorbij. Nog eens terugrijden om daarna een komische montage te maken.


De 3-jarige Runar uit Wiekevorst. Deze mensen lijken zich namelijk juist enorm op hun gemak te voelen, net als de schare toeschouwers. Ik stel voor, dat je niet net doet of het niet gebeurt, niet weggaat en ook niet een eindje verder op gaat zitten, zodat je het niet meer hoeft te zien. Ilse Uyttersprot, de burgemeester van Aalst, heeft iets uit te leggen. Ze is betrapt terwijl ze in het openbaar seks heeft op een toren.


Het filmpje stond al anderhalf jaar online, maar pas. De leukste en meest Trending dingen van het internet. Op een boerderij in de Verenigde Staten brak het kalfje Fawn haar twee voorste knieën.


De burgemeester al vrijend op video: nou en? Burgemeester heeft seks op een toren. Toevallig gemaakte opnamen duiken enkele jaren later plotseling op. Einde carrière, in de meeste gevallen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts