donderdag 15 november 2018

En nu serieus

This video is unavailable. Skip navigation Sign in. Information from its description page there is shown below. Commons is a freely licensed media file repository.


Zonder assistenten, zijn we als een auto die zonder brandstof valt. Onze brandstof is levensnoodzakelijk. Nu gaan we ons leven beteren met een bruine container en een groene en de sport wordt om zo weinig mogelijk afval in die groene container te verzamelen.


Dat zal nu ook moeten want deze groene container wordt maar één keer in de vier weken geleegd omdat we nu ook een bruine hebben en die legen ze één keer per twee weken. Dutch Niemand bestrijdt nu nog serieus dat groei en banen. Altijd geweten dat die Bart een straffe gast is: al een oordeel vellen vooraleer de details toegelicht zijn door de onderhandelaars op een persconferentie. De weg slingerde tussen Aken en Kerkrade en de veldbloemen waren echt heel mooi.


Bij Bocholtz vond ik mijn koffie met vlaai. Heel erg lekker en bovendien goedkoop. Hoewel dat laatste me op dat moment niks kon schelen.


Via via lees ik nu ongeveer een maand mee en ik vind het gewoon netjes om dit even te laten weten. En nu was het tijd voor het echte werk. Ik heb diep respect voor jullie en de manier waarop je dit blog bijhoudt.


En nu serieus

Rode Duivels, en nu serieus. Nu en ook wel gisteren. We hebben Gold Coast achter ons gelaten. Het was een bijzonder aangenaam verblijf in de marina van Mike en Colleen in Hope Harbour. Het werd een beetje onze uitvalsbasis om de boot uit het water te laten halen, mijn verjaardag te vieren, op en af naar Brisbane te rijden, en te wachten op een goed getij om de binnenweg tot in Brisbane te nemen.


Humor en geloof zijn niet altijd een gelukkig stel. Theoloog Frank Bosman en cabaretier Tim van Wijngaarden hebben hoop dat het goed komt. In een Utrechts studentencafé voeren ze een serieus gesprek over humor. En omdat het niet altijd om te lachen moet zijn, stellen we even een serieuze campagne voor. Voor de budgethoudersvereniging Bol-Budiv maakte we een reeks filmpjes om het PAB (Persoonlijk Assistentie Budget) in de aandacht te brengen.


En nu serieus

Nu met ‘de wet’ in hun han aangemoedigd. Op Kerstdag nog wel ontbeten met pistolets en croissant. Ik hoop dat de redactie inziet dat dit niet kan en het artikel zsm intrekt. Ook al keer goed gaan wandelen en zodoende is die kilo er toch al terug af.


MeToo werd van alle kanten bekritiseerd en nu springt het land op de bres voor vrouwen? We zijn niet van gisteren: dit is niet voor vrouwen, dit is tegen moslims. Het belangrijkste advies wat steeds terugkomt is namelijk: wees jezelf, want jij bent uniek en daarin kun je jezelf onderscheiden.


Ik doe dat zo eerlijk en oprecht mogelijk, maar altijd met hetzelfde gevoel in mijn achterhoofd dat ik iets verberg. En daar ben ik klaar mee, ik wil en ga mijzelf vanaf nu niet meer verbergen. Voor het eerst in de geschiedenis van het programma doet ‘ En Nu Serieus ’ zijn titel alle eer aan. Hoe beslis je wat in je boekentas moet en hoe orden je het allemaal? Welke zijn de dringendste taken?


Hoe speel je het klaar om tijdig van de ene klas naar de andere te verhuizen en ook nog eens al je gerief bij te hebben? De dagen die we nu gewoon thuis zijn hakken er toch wel in. Nu ik weer redelijk het mannetje ben kan ik weer in therapie. Laten we voor de verandering maar eens beginnen met Roos dan Nicole en daarna Fleur.


Voor de talentontwikkeling is nu veel meer aandacht. Tributeband van De Kreuners met het volledige repertoire van al hun hits. Er is de laatste tien, vijftien jaar veel meer wetenschappelijke aandacht voor het begrip talentherkenning en –ontwikkeling. Langzaam maar zeker volgt de praktijk daar ook in.


Het enige dat er echt toe doet is om zoveel mogelijk van jouw leven te genieten en andere mensen te helpen hetzelfde te doen. Als coach help ik jou om zinvolheid te vinden in je leven, en om zo ook stappen vooruit te zetten richting jouw droomleven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts