vrijdag 1 september 2017

Ik val op oudere mannen

Ik val op oudere mannen

Zeg alsjeblieft niet dat het door de puberteit komt, want ik heb er genoeg over nagedacht om tot de conclusie te komen dat het gewoon mijn voorkeur is. Overal ter wereld gaan jongere vrouwen een relatie aan met oudere mannen. Dit druist ongetwijfeld in tegen alles wat je weet over relaties. Ik bedoel, hoe kunnen dit soort relaties in godsnaam gelijkwaardig zijn?


Ik val op oudere mannen

Daar kom ik later nog op terug. Eerst wil ik je meer vertellen over waarom dit leeftijdsverschil normaal is. Ik heb precies het zelfde probleem. Ik val ook op ouderen mannen.


Inderdaad zoals je zegt op leraren en stagiaires. Maar ik val ook wel op jongens rond de 20. Ik vond oudere mannen niet aantrekkelijk. Ben inmiddels al geruime tijd getrouwd met een knappe jaar jongere man.


Hij heeft geen zin in dat jonge gedoe. Ik zou nog steeds vallen op mannen van 35. Volwassen mannen tonen vaak meer respect en begrip voor anderen. Ze hebben levenservaring en dat heeft een enorme aantrekkingskracht op jongere vrouwen. Vooral omdat zij constant geconfronteerd worden met het soms nog kinderachtige gedrag van mannelijke leeftijdsgenoten.


Kinderachtig gedrag kan trouwens misschien best nog wel leuk zijn, lekker. Waarom val ik op oudere vrouwen? Beste Jolet, Mijn hele leven al val ik op mensen die veel ouder zijn dan ik. Op mijn negende was ik ongelofelijk verliefd op een vrouw van 40. Nu ik volwassen ben, val ik nog steeds op mensen die ouder zijn.


Wat is hier de oorzaak van? With John Jones, Anne-Mieke Ruyten, Elle van Rijn, Jules Royaards. Weet je zeker dat je dit commentaar wilt verwijderen? Mijn vriend is jaar ouder en hij werd niet uitgemaakt voor kleuterdater oid. Het type oudere mannen waar sommige vrouwen op vallen hebben al een groot stuk van hun carrière achter de rug.


Hij had het juist goed voor elkaar, ouwe. Hij leidt hierdoor een meer stabiel leven en kan zich dus meer toespitsen op de ambities in het leven van de vrouw en haar hier in steunen door advies te geven. Ik wil er hier niet teveel over vertellen het was al een hele stap om mijn echte foto hier op te zetten. Vandaar ook mijn vraag of het discreet kan.


Ik val op oudere mannen

Ben jij een oudere man en val je op jong dan ben jij waarschijnlijk wel wat voor mij! Ik hoop snel iemand te vinden! En als de mannen dan toch rond haar lijf hangen, mogen ze voor Elise liefst wat volwassener zijn.


Pas op , het moeten nu ook geen ex-schoolkameraden van mijn papa zijn, hé. Maar op dit moment ben ik niet op zoek naar een lief”, besluit ze. Sinds kort uit de kast en zoekende naar een leuke man die bij mij past. Ik viel en val ook alleen op oudere mannen.


Krijg je al snel te horen dat je een vaderfiguur zoekt. Moet wel zeggen dat ik op mijn leeftijd jaar leeftijdsverschil net iets minder discutabel vind dan op jouw leeftijd. Aan de andere kant zullen andere veertigers een kerel van ook niet hoeven. Of de kaart “ ik ben een sexy meisje, wil je me helpen” iets te vaak te spelen. Er is helemaal niets mis mee als je dit bij je vriendje doet, of een man die je al langer ziet.


En eerlijk gezegd vind ik het ook niet erg als je andere mannen op deze manier voor de gek houdt. I) het gedrag van bezoekers vast te leggen en te analyseren om de websites en apps te verbeteren, II) om het mogelijk te maken content via social media te delen en III) om de inhoud van haar websites en advertenties beter af te stemmen op uw interesses en IV.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts