donderdag 8 juni 2017

Een vraag per dag

Elke dag beteken ik een vraag. In zwart wit op Aformaat. Ik verzin de vragen niet zelf. Het zijn vragen die me zijn opgevallen in het nieuws, uit gesprekken tussen mensen, en die vragen die uit de waan van de dag omhoog komen!


Een vraag per dag

Sommige zijn heel eenvoudig en concreet, andere geven je wat meer stof tot nadenken. Kliek hier om die boek op Voelgoed Boeke te beste. Al een tijdje geleden kocht ik het boek ‘ Een vraag per dag ’ als verjaardagscadeau voor iemand anders. Om de zoveel tijd krijgen we een vraag , waar onze wenkbrauwen van rechtop gaan staan. Zo ook deze vraag : hoeveel bananen mag ik per dag eten?


Hoewel het niet relevant is voor de meeste mensen. Een mening die ooit gegeven is. Door eigen levenservaring of gewoon door het ouder worden. Of misschien wel door een andere reden. Hoe mooi zou het dan zijn om terug te kijken op de afgelopen jaar?


Met het boekje ‘ Een vraag per dag ’. Onder elke vraag is de schrijfruimte verdeeld in vijf vakken, voor elk jaar één. Begin bij vandaag en noteer 3(of 366) dagen lang je antwoord op de vraag van de dag. Na een jaar kom je vanzelf weer bij de eerste vraag en noteer je je antwoord in het schrijfvak eronder. Bovenstaande foto is een voorbeeld van een vraag die ik niet zo bijzonder vond. Mijn vriend en ik wonen allebei nog thuis en dan doen je ouders lekker boodschappen.


De vraag zou wel weer leuk zijn voor samenwonende paren. Een op-die-man-af- vraag kan die rigting van jou lewe heeltemal verander… Lynette Beer vra 1vrae oor dinge wat regtig saak maak en jou by lewensveranderende antwoorde sal uitbring. Dit is waar EEN VRAAG PER DAG jou gaan help.


Jy kan op enige tydstip met dié joernaal begin. Het is een soort van dagboek, waar je 3(of 366) dagen lang een antwoord moet geven op de vraag van de dag. Hoe kan ik gember op een goeie manier verwerken in mijn eigen gerechten? En hoeveel moet ik per dag eten om er profijt van te hebben? En, ook beangrijk, zowel knoflook als gember schijnen een bloedverdunnende werking te hebben, dus wat is dan veilig?


Toegevoegd na minuten: ps. De vragen kunnen over de dag zelf gaan, maar ook over de toekomst of een bepaalde visie in het leven. Het leuke aan dit boek is dat je zonder probleem elke dag van het jaar kan beginnen met de vragen te beantwoorden. Misschien herken je dit boek nog wel, hij stond namelijk ook op mijn verlanglijstje. Ik heb hem alleen al eerder geha niet voor mijn verjaardag maar voor mijn rapport.


Een dagboek maar dan net wat anders! Wil je net als mij niet iedere dag een verhaal schrijven. Maar goed dat maakt niet uit. Kinderen van mogen maximaal dagen per week werken.


Je mag per dag of week maar een maximum aantal uren werken. Daarbij maakt het verschil of je leerplichtig bent of (gedeeltelijk) bent vrijgesteld van leerplicht. Not only does she achieve success in the corporate worl but also in organisations, at fundraising and charity events as well as schools and churches.


Eén van mijn favoriete weggevers van dit moment is het boekje ‘ Een vraag per dag ’. Een soort tijdcapsule voor de volgende vijf jaar van je leven. Als je ouders een eigen winkel of een landbouwbedrijf hebben, geldt er een uitzondering. Dan mag je op schooldagen maximaal uur in het bedrijf van je ouders helpen. Voorwaarde is dat het bedrijf één geheel vormt met het woonhuis van het kind. Vanaf het moment dat ik leerde schrijven heb ik dagboekjes bijgehouden.


Mijn eerste dagboek was een vierkant notebook met blanco papier en zo’n dikke foam kaft van spijkerstof en, niet onbelangrijk, een slotje! Jij verdient een kwaliteitsproduct voor een fatsoenlijke prijs. Dat is de reden waarom de Klezzer community jou helpt door het schrijven van kwaliteitsreviews over producten die ze in bezit hebben.


Een vraag per dag

Lees de reviews over Een Vraag Per Dag en maak je eigen beslissing om wel of niet te kopen, het is je eigen keuze! Kom terug naar Klezzer nadat je Een Vraag Per Dag hebt gekocht en laat anderen weten. Filosofische vraag van de dag. Verbruik koelkast kWh per dag Hallo, Ik heb van onze koel vriescombi het verbruik opgemeten, daar komt uit dat hij kWh per dag verbruikt. Hij staat van de uur ongeveer tien uur te draaien.


De tijd dat hij stil is is ongeveer een minuut of vijf en dan slaat hij weer aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts