donderdag 1 juni 2017

Maar liever dat nog

Maar liever dat nog

Maar liever dat nog dan een bord voor de kop van de. Frans Bauer zingt Hij was maar een clown met clown Bassie. Als-ie maar geen voetballer wordt, ze schoppen hem misschien half dood. Get without the ads.


Skip trial month free. Unsubscribe from Joost Coster? More on Genius Jimmy Track Info. Hoe sterk is de eenzame fietser Boudewijn De Groot. In het huidige seizoen is er nogal veel te doen om de temperaturen dus voor ieder verschilt het wat je liever hebt.


Regenkoning Max Verstappen ziet voor komend weekend meer heil in regen dan bloedhitte. In Oostenrijk deed Red Bull nog haar voordeel met de hoge temperaturen en wist Max Verstappen de race te winnen. Gedicht, maar liever dat nog ? Ik heb nog liever dat de mensen niets geven. Het valt me op dat bij uitvaarten meer.


Gedeelten van deze pagina. Hulp voor toegankelijkheid. Ik lig nog liever dood in een greppel, dan dat ik in Brussel om uitstel voor de Brexit ga vragen. Kat Kerkhofs wilde (op Radio 2) nog even terugkomen op die keer dat ze echtgenoot Dries. Dat is het moment geweest dat ik de Honey Badger (honingdas) adopteerde en tegen mezelf zei: ‘Ik crash liever maar wetende dat ik het probeerde, dan wel finishen en het niet proberen.


Vanaf dat moment is mijn zelfvertrouwen echt gigantisch gestegen. Het ene gerecht gaat het hongergevoel meer tegen dan het ander. Maar dat je van bepaalde voedingsmiddelen juist nog meer honger krijgt dan je al ha klinkt bijna ongeloofwaardig. Ook stellen de ministers dat het nog steeds mogelijk is om helemaal af te zien van de afschaffing. Daarop gaat de kwestie naar het Europees Parlement en komt de afschaffing weer een stapje dichterbij.


Een bedrijf wil maar één ding liever dan nieuwe klanten, en dat is klanten die terugkeren. Een van de manieren om dat te bereiken is met loyaliteitsprogramma’s. Maar zijn die nog wel zo effectief als vroeger? Sterker nog : heb je nog een traditioneel loyaliteitsprogramma. Hamilton werd op social media verdedigd door.


Nederlandse koningshuis heeft liever dat u hen spelletjes niet door heeft… indignatie. Maar alleen dat ik nog liever voor mezelf zal zijn. Laten we vonkjes uitdelen en een bron van inspiratie zijn. Tomorrow is the first blank page of a 3page book. Gilles De Bilde mist nog liever de finale van de Champions League, Erika Van Tielen wordt nog liever blon Geert Hunaerts acteert nog liever naakt, Linda Mertens van Milk Inc verliest nog liever haar stem, Chris Dusauchoit presenteert nog liever belspelletjes en ook Els de Schepper speelt nog liever voor een lege zaal dan dat ze bont zou.


Maar liever dat nog

Ik zit eigenlijk nog prima op mijn doorgezakte knaloranje bank en vooruit, mijn afgebladderde tuinstel moet nog maar een jaartje mee. Dat komt allemaal wel goed. We hebben een dag met een sterretje geha en dat is met geen goud te betalen. Eh, hallo, Staatsloterij?


Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik de hoofdprijs niet wil winnen! Onderzoek: meisjes worden nog liever gepest dan dat ze over menstruatie praten. Ongesteld zijn is de normaalste en natuurlijkste zaak ter werel maar gek genoeg wordt er vaak nog mysterieus gedaan over het onderwerp.


Eerder kwam ook al aan het licht dat zelfs Leo Messi zich in de strijd gooide, maar bronnen dichtbij het dossier melden dat er nog veel water naar de zee zal moeten vloeien vooraleer het effectief. Iemand vertellen dat je nog niet klaar bent voor seks. Nu weet iedereen dat en morgen ook nog.


Maar over een maan over een jaar of over jaar staat er achter mijn naam lost en bij haar win. Mijn knop sloeg ineens om. Er was niet veel voor nodig, behalve een flinke dosis realiteit. Ik ontken niet dat het hebben van een baby pittig is en dat ik Erik nog steeds een high-five geef wanneer Fender wel makkelijk in slaap valt. Maar wat ik vooral doe: Genieten van elk moment met hem.


Maar liever dat nog

Als hij liever in onze armen ligt, dan in zijn eigen bedje. Binnenkort moet ik ook maar eens een pakketje naar jullie opsturen! Het is bekend dat hij slecht een bal kan vangen, maar het scheelde weinig of hij HATTEM. Ze hadden Els niet uitgenodig maar denk ja dat dat ELSPEET.


Toen in de herberg een stevige vechtpartij had plaatsgevonden, vond de waardin bij thuiskomst een WAPENVELD. Toen de klei op was kon men gelukkig nog een tijd met ZANDVOORT.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts