woensdag 27 juli 2016

Elke verschooten

Elke verschooten

Geen opmerkingen: Dit e-mailen Dit bloggen! Mooie sobere kaarten, mooie kleuren. Bekijk meer ideeën over Kaarten, Kaarten maken en Wenskaarten. Bekijk het bord Pan pastel van elkeverschooten , dat wordt gevolgd door 5mensen op Pinterest. Elke has job listed on their profile.


See the complete profile on LinkedIn and discover Elke’s. Ik was er ondertussen al verschillende keren: voor een basiscursus stempelen, leren werken met de scorpal, maar ook al een paar maal om een kaartje te maken waarbij telkens verschillende technieken aan bod komen, zo leuk om te doen! Have something nice to say about elke verschooten ? Grotendeels heb ik dit te danken aan Elke Verschooten.


Het was druk op haar stand maar zij maakt voor iedereen tijd! Geen vraag is haar teveel en ze blijft steeds even vriendelijk iedereen helpen. Ik heb ook een mini-workshop embossen gekregen. Heel erg de moeite waard want ik heb heel wat soorten inkt in huis en alles wat ik nodig heb om te.


More information Find this Pin and more on Well said by Leni De Roy. Tijdens de maanden november en december kan je je inschrijven voor dit scrap atelier. We maken dit mini albumpje met bijpassende doosje. Een leuk en orgineel eindejaars kadootje. Imke has job listed on their profile.


Vandaag naar de workshop geweest bij Elke Verschooten. De stempel is ingekleurd met stempelstiften, een penseel en water. Zoals je met distress inkt doet maar met stiften.


Moet zeggen dat het de eerste keer is dat ik zo met stempelstiften werk. Vind het resultaat wel mooi. Popping in with a card that I made using another one of the new Shapeabilities Scenic Snapshots die set.


This die set is called Springtime Snapshot and features a cute little windmill and tulips! To be able to continue this work and to make it sustainable I need your support. See more ideas about Scrapbook pages , Scrapbook and Scrapbooking layouts.


Elke verschooten

Looking for Elke Lorensen ? The box is an alteration to a box I found in a score-pal booklet that Elke sells. Perfect om te gebruiken met kleine bloemetjes stempels. Elke Verschooten ( elkeverschooten ) - elkeverschooten Elke Clarke Designs (elkeclarke) - elkeclarke. Deux petites cartes réalisées hier au Salon Nuances de Scrap à Gosselies au stand des Bidouilles de Domi. Encres à alcool et tampon Alcohol resist ink.


Tot maandag, voor een beetje (rare), persoonlijke kaart. De workshops die Elke geeft zijn af en zijn op. Kaartje in de vorm van een boek (Dutch Doobadooe stencil) gemaakt voor de verjaardag van een vriendin, diverse stempels achtergrond van bij Elke verschooten en DiamondPress schrijfmachine stempel en Die.


Carte réalisée avec un stencil Dutch Doobadoo, tampons divers et machine à écrire tampon et Die de Diamond Press. Cool unique store in the heart of antwerp, sells slotcars, modelkits, modeltrains, huge puzzle section, wargaming stuff and much more it seems. Elke gelegenheid is goed om er een kaart voor te maken.


Deze kaart heb ik ook op het internet gevonden en het was voor mezelf nog eens leuk om wat oudere stempelsets weer eens boven te halen. Het resultaat in het echt vind ik wel erg mooi. Maar elke toer een andere kleur vind ik te druk worden. Uiteindelijk heb ik besloten om de basis square voornamelijk ecru te maken en de één na laatste toer in een tint van de bloemen.


Dus heb ik een kinderkaart gemaakt voor een stoere jongen die niet bang is van piraten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts