woensdag 28 maart 2018

Een natte droom

Hoewel de term ‘ natte droom ’ suggereert dat een spontane nachtelijke zaadlozing te maken heeft met je dromen, is dit in de meeste gevallen niet waar. Een natte droom is dan ook een natuurlijke manier om lichamelijke en mentale. Ook vrouwen natte dromen. Een groot deel van de mannen krijgt in zijn leven wel eens een natte droom.


Een natte droom

Het komt vooral veel voor bij jongere mannen. De natte droom kan op onregelmatige tijden optreden, normaliter tijdens de REM-slaap. Een ongemakkelijk gebeuren waar je liever niet over spreekt en dat je zo snel mogelijk wil vergeten. Het is echter helemaal geen beschamend gebeuren. Het is namelijk een natuurlijke reactie van je lichaam.


Welkom op het kanaal van Supergaande. Natte dromen voorkomen. Zeker als hij kort ervoor of erna ook flink is gaan groeien. Dan is het duidelijk dat hij aan de puberteit is begonnen.


Soms kom je ‘s nachts klaar terwijl je slaapt. Als man merk je dit omdat er sperma op de lakens zit. Daarom heet het ook een ‘natte droom ’. Maar een natte droom is niet enkel voor mannen. Voor mannen én vrouwen.


Een jongen die met 1jaar zijn eerste zaadlozing krijgt (in de vorm van natte dromen) is vroeg, maar het kan wel degelijk. Dus ja, het kan dat je een natte droom hebt gehad met sperma of anders was je alleen geil en zat dat in je onderbroek. Denk ik aan iets geils, is het binnen een minuut gebeurd Dus als een meisje een heftige droom heeft, lijkt me wel dat ze klaar kan komen. Ik heb gister gemeenschap gehad met een leuke dame in me droom. Mijn vraag is, voor de een is het een natte droom en voor de ander is het een winti waarmee ik gemeenschap heb gehad.


Een natte droom

Dan hoor ik de watra barinja doet dat of de vrouwelijke apoekoe. Ik zocht even op internet naar natte dromen bij reuen en kwam dus hier terecht. Onze Mechelse herder had net ook een natte droom. Bij de eerste ‘ natte droom ’ geeft je lichaam aan dat het geslachtsrijp is.


Dit gebeurt meestal als je ongeveer bent. Een droom is een opeenvolging van beelden, gedachten, emoties en gevoelens die zich gewoonlijk onvrijwillig in de geest voordoen gedurende bepaalde fasen van de slaap. Maar al heb je nog nooit een ‘natte droom ’ gehad maak je maar geen zorgen. Ik heb ook wel eens een natte droom geha maar dan was het echt dat er veel sperma uit mijn piemel was gekomen (net als bij het aftrekken) en toen moest ik zelfs het laken en onderlaken verschonen.


A hazy amber beer with a mid-sized most good lasting off-white head. Wat dromen precies zijn en waar dromen voor dienen is nog grotendeels onbeken ondanks dat ze al eeuwen onderwerp zijn geweest van wetenschappelijke, filosofische en religieuze reflectie. Als ze wakker worden, is hun onderbroek of het laken een beetje nat. Sommige jongens krijgen hun eerste zaadlozing als ze klaarkomen bij masturberen en sommige jongens ’s nachts als ze slapen.


Je piemel wordt dan stijf terwijl je slaapt. Bij de een kont het bijna niet voor, bij de andere heel vaak. Aroma of pine, caramel, resinous bitter hops. Maar je hersenen verwerken enkele hoeveelheden van je dagelijkse gebeurtenissen in je dromen.


Je kunt vgm vrij weinig doen om een natte droom te krijgen. Opmerkelijk genoeg is het item vorig jaar tijdens de kerstdagen gemaakt. Wat de boodschap van de Italiaanse voetbalclub is, is vooralsnog onduidelijk. Dat had ik dus beter niet kunnen doen. Vorige week zapte ik even naar het tv-programma Radar.


Many thanks to Erzengel for sharing! Dan noem je het een ‘natte droom ’. Bijvoorbeeld doordat je iets spannends droomt of gewoon zomaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts