vrijdag 17 juli 2015

Ik zen de joeri

This feature is not available right now. Please try again later. Liefde is als de zon het komt en gaat weer, Versuz, Hou je bek, Da zen geen. Ik neem een joint zei de vis dan wordt ik haaj. Theatercolleges verbinden we inhoud met diepgang.


Het doel is een avondje uit met zingevende inspiratie voor het dagelijks leven. Ik heb vervolgens een overstap gemaakt naar faillissementen, maar ik ben steeds geïntrigeerd geweest met dit werkveld. Ik ben ook kandidaat raadslid en nu commissielid niet-raadslid.


Vanuit die politieke interesse heb ik de ontwikkelingen in de schuldhulpverlening, waaronder de overgang naar gemeenten, steeds gevolgd. De dialoog in de foyer duurt tot 21. Interviews met Kevin Pauwels, Erika Van Tielen, Ik wil de oude Solange terug bij voetbalvrouwen ! Philippe Geubels, I love Holidays ! De start van ons avontuur nadert met de dag. Daarnaast zijn er interviews met Pieter Aspe en Hugo Coveliers die een grove wending krijgen als de lichtgeraakte interviewer Tom Waes zijn zelfbeheersing verliest. Subscribe for new videos every week!


Business inquiries: zen. Hij is bedenker van de nieuwe verkeersveiligheidscampagne MONO, een campagne waaraan een hoog zen -gehalte is toe te kennen. Tijdens mijn hbo-stage heb ik gekozen voor de Wsnp.


Roorda introduceerde jaar geleden NIXen runt al jaren de zeer succesvolle BOB-campagne. Neus eens rond in de boekenkast van iemand anders en maak er zelf ook een. Waarvoor ik mijn bed uit kom?


BoB campagne, NIXen MoNo. Onder leiding van Antoon van der Griend (en sinds kort Welmoed Osinga) zetten bewoners van de wijk Ijsselveld-Oost zich al ruim jaar in om zwerfvuil te verminderen. We spreken we elke week met een designer áchter een merk. Vrindjespolletiek, an album by Katastroof on Spotify. Joeri is bedenker van o. De liefde was meteen groot.


Na mijn bevalling keerde ik terug naar de mat, en yoga heeft me sindsdien niet meer losgelaten. Ik zoek en vind in yoga een manier om de (mentale) drukte te ontvluchten, af te dalen in mijn lichaam, en ook daar steeds meer stress los te laten. Ik combineer graag de flow van een Vinyasa les met de rust van Yin. Aan deze mooie gemeenschap draag ik als raadslid graag mijn steentje bij. Zoals ik reeds tegen sommige van onze leden hier zei: wij zijn eventjes in slaapmodus geweest!


Ik zen de joeri

We doen dit met zen allen, wanneer jullie comments geven, foto's sturen, enz. Voor u en voor onze kinderen. Kunnen wij zeker blijven functioneren, beste vrienden.


Olv Van De Rozenkrans Lubbeek blijft waken ! André dat ne keer lachen hé haaahaahaa. Ik mocht in Velzeken in een oud pak zitten en ik leek er goed in. De anderen in mijn klas moesten ook in zoon ouder wets pak zitten.


Zentraining is in menig opzicht te vergelijken met mentale fitness. Samen met cliënten probeer ik (weer) orde in hun financiële zaken aan te brengen. De werkzaamheden verschillen per cliënt en variëren van post openen tot het begeleiden bij een aanvraag voor schuldhulpverlening.


Verschillende gezinnen worden geholpen vanuit de gedachte dat alles overnemen geen verbetering voor de toekomst zal laten opleveren. Inmiddels werken ze niet meer achter de bar, maar zijn ze wél nog steeds een topteam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts