vrijdag 29 november 2019

Wat vind je van mij

Wat vind je van mij

Wat is juist: wat vind u van de nieuwe minister? AntwoordJuist is: wat vindt u van de nieuwe minister? UitlegIn deze zin is u het onderwerp. U is een persoonlijk voornaamwoor de beleefdheidsvorm van de tweede persoon enkelvoud. In de tweede persoon enkelvoud komt er een t achter de stam ( vind ). Boer wat zeg je van mijn haan?


Hebben ze dan geen mooie veren? Bij combinaties met je is het niet altijd even duidelijk of je het onderwerp van de zin is. Precies die balans, is hoe je assertief met de gedachte ‘ wat anderen van je vinden’ omgaat. Dat doe je door een paar dingen in je hoofd te prenten, over wat er werkelijk aan de hand is wanneer anderen iets (negatiefs) over je denken of van je vinden. Lichaamstaal en uiterlijk geven veel informatie, maar dat zijn juist de dingen die je van jezelf niet ziet.


Op de site krijg je daar feedback op. Wat hebben we aan die informatie? Als je weet hoe je overkomt, kun je dat gebruiken, bijvoorbeeld tijdens een sollicitatiegesprek of een afspraakje. Vragen - Ontwikkeld door:.


Wat vind je van mij

Hem binnendraaien en niet stoppen! Een competentie is eigenlijk niets anders dan een vaardigheid om een taak goed uit te voeren of om een probleem op te. Ben je verliefd op die ene jongen?


Dan is dit de quiz voor jou! Het viel me op dat er opvallend weinig van dit soort ben-ik-verliefd-testjes zijn hier en aangezien ikzelf ook graag antwoord wil op deze vraag, besloot ik zelf een quiz te maken. Let op hoe zeer je zijn gevoelens in twijfel trekt. Als een jongen echt van je houdt, zul je het waarschijnlijk niet betwijfelen.


Wat ik heel seksloos vind is als een vrouw niets doet, de zogenaamde zeester. Ik houd wel van een beetje initiatief. Ook als je onderop ligt kun je op veel manieren actie in het geheel gooien. Van voeding, beroepskeuze tot relaties en huisdieren, ik vertel je alles!


Ik vind het zo vervelend als een jongen dat vraagt? En vind het ook moeilijk om daarop een antwoord te geven:confused: Wie heeft dat ook, zo niet tips zijn welkom. Straks vinden ze ons geen goede ouders?


Onze opvoeding slecht… Loslaten, gedachten laten varen, meningen van mij af schudden. Ik denk dat ik het toegeven nog wel het moeilijkste is, toegeven dat je het soms moeilijk vind en dat je soms moe bent. Eventjes hulp nodig hebt en je soms twijfelt over je eigen kunnen. Minder leuk als je er vroeg in de ochtend als je haast hebt op staat. Hij bedoelt het gelukkig allemaal goed!


Wat gaaf dat je een wat oudere kat uit het asiel hebt geadopteerd. Helaas gaat collega Koosje ons binnenkort verlaten. Wat vind jíj eigenlijk van mij ? Natuurlijk is zij niet te vervangen, maar we hebben toch maar een poging gewaagd. Hoe je zeker kan weten dat hij echt van je houdt. Hoe één woordje het verschil kan zijn tussen een man die wel en die niet van je houdt.


En nog veel, veel meer. Dat het je boos maakt, waanzinnig boos. Dan kun je de foto rapporteren.


Onder elk -filmpje vind je bij ‘meer’ een knop ‘Rapporteren’ om aan te geven dat dat filmpje van gehaald moet worden. En tot slot is er een vraag over de informatie die je van school krijgt over allerlei verschillende onderwerpen. Hoe je je mening over belangrijke schoolzaken kan geven. De begeleiding die er vanuit school is. Welke vakken je kan kiezen.


Wat vind je van mij

Neem die website waar ik die harde schijven vond: hij verkoopt nog steeds niet aan mij omdat ik geen idee heb welke de beste keus is en wat ik moet aanschaffen. Als je wilt verkopen, ongeacht of dat online of offline is, je moet je potentiële klant helpen een keus te maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts