maandag 15 april 2019

Mijn pc is veel te traag

Mijn pc is veel te traag

Je raakt gewoon aan de geluiden, hoe je computer reageert in het algemeen. Een computer die langzaam is, daar zit niemand op te wachten. Toch wordt vrijwel iedere computergebruiker vroeg of laat geconfronteerd met een traag wordende computer. Problemen met een langzame computer verhelpen. Het is belangrijk dat uw computer optimaal presteert.


Bij regelmatig gebruik van uw computer stapelen onnodige bestanden en fragmenten zich na verloop van tijd op uw vaste schijf op. Slechte computergewoonten leiden ook tot een langzame computer. Als de pc traag is met opstarten, dan is het probleem meestal dat er te veel programmaonderdelen zijn die tegelijk met Windows worden opgestart. De pc kan dan echter nog prima en lekker vlot werken zodra de pc eenmaal is opgestart. Als Windows traag is of trager is dan de vorige versie van Windows die op je computer stond dan is er duidelijk iets mis.


Veel bowser toolbars met als resultaat traag internet In de nieuwe versies van de internet browsers is een een nieuw concept geintroduceerd: browser ad-ons, ofwel browser toolbars. Zo’n toolbar kunt u instaleren en vervolgens verschijnt deze toolbar in uw webbrowser. Is de computer traag doordat er te veel software installaties en bestanden op de computer zijn geplaatst?


Mijn pc is veel te traag

In ieder geval, wanneer uw computer traag is geworden, is dit in feite een heel normaal verschijnsel wanneer u de computer al een lange tijd heeft en vaak gebruikt. Om uw langzame computer sneller te laten werken moet u ook nog uw Internet Explorer opschonen. Uw PC is traag omdat er o. Klik links onderaan met de linkermuisknop op het Windows logo.


Laatste tijd heb ik nogal heel veel last van enige vertraging op mijn pc ! De computer kan natuurlijk ook traag worden doordat er te veel programma’s actief zijn en te veel browser schermpjes open staan. Dit kan ook weer van invloed zijn op de internet snelheid. Een trager werkende internet verbinding kan te hebben met een overbelaste CPU en intern geheugen. Mijn computer is traag ! Dit is iets wat je vaak om je heen hoort en zorgt voor veel irritatie. Maar dat is echt niet nodig, er zijn genoeg dingen wat je kunt doen om dit probleem op te lossen.


Mijn pc is veel te traag

In dit artikel ga ik jou helpen om de computer weer sneller te maken en leg ik jou uit wat de oorzaken kunnen zijn van een langzame computer. Overweeg dan om je harde schijf te vervangen voor een SSD. Dit type opslag is veel sneller en bovendien stiller dan de ouderwetse harde schijf. Sinds ik deze heb geinstalleerd is mijn PC regelmatig zo traag als een slak.


Waarom is mijn computer traag na de Windows Creators update? Als ik in taakbeheer kijk, valt het op dat de harde schijf ergens (bijna) voor 1 ergens mee bezig is. Computer opschonen met CCleaner.


Met het programma CCleaner houdt u in een handomdraai een grote schoonmaak op uw computer. Vista-computers voeren veel onderhoud. Als je pc traag is , kunnen de volgende suggesties helpen om deze sneller te laten werken. De tips worden op volgorde weergegeven.


Als deze niet helpt, ga je verder met de tweede tip. Begin dus met de eerste tip. Alvorens te kiezen voor een bepaald pakket controleer je best de snelheid die je krijgt als je een bepaald pakket kiest.


Op de website van Telenet zie je duidelijk het verschil tussen de traagste en snelste verbinding. De snelste verbinding is tot 4X sneller dan de traagste. Op een oude PC is langzaam internet normaal. Voor veel computer gebruikers is dit allemaal erg ingewikkeld. Gelukkig bestaan kant en klaar programma’s die al deze taken voor u kunnen uitvoeren.


Op specifieke momenten, en vooral als u het internet gebruikt, merkt u dat uw computer traag wordt. Maar niet alleen uw computer wordt traag , u krijgt ook nog te maken met een ander probleeeen traag internet. Dan kunt u twee dingen proberen: 1.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts