zondag 23 december 2018

Wil zij een relatie

Wil zij een relatie

Zij wil namelijk dat jij een relatie met haar begint. Maar omdat jij alle macht heeft, heeft zij geen idee waar ze staat. Als tiener was ik vaak verliefd op een meisje. Misschien wilde ze zelfs een keer met me uit. Maar dan was ik te aardig of lief voor haar, en was het einde oefening.


Ik ben er achter gekomen dat er een aantal dingen tip-top in orde moeten zijn, wil je voor een relatie in aanmerking komen. Wat het betekent als een man zegt dat hij geen relatie wil. Signalen waardoor je kunt zien waar je aan toe bent. Mogelijke redenen waarom een man zegt dat hij geen relatie wil en wat je in dat geval kunt doen. Hoe je kunt herkennen of een man je gebruikt voor seks.


Wat je het beste kunt doen als een man geen relatie wil , maar jij wel. Vraag hem eerlijk waarom hij geen relatie met je wil. Als jullie al een paar maanden aan het daten zijn, is dit absoluut geen rare vraag, maar bereid je wel voor op een gesprek wat misschien.


Je zit met je handen in het haar, en twee vragen blijven door je hoofd spoken: Waarom wil hij nou geen relatie ? We zijn praktisch al zoveel samen. Hoe ga ik hem nou verleiden om wél een relatie te willen? Tekenen dat hij een serieuze relatie wil 1. Na een afspraakje geeft hij duidelijk aan dat hij je snel weer wil zien en je hoeft je niet te lang te wachten tot je weer wat van hem hoort. Je merkt dat hij aan je denkt, ook als je niet in de buurt bent.


Hij stuurt je uit zichzelf berichtjes om te vragen. Koffie is onschuldig, thee ook. Dat wil hij met je gaan drinken, ’s ochtends of misschien ’s middags. Oordeel: hij wil een relatie.


Als hij je vraagt om bij hem thuis een film te kijken. En bovendien geef ik je ook simpele manieren om ermee om te gaan. Er zijn namelijk genoeg dingen die je kunt proberen, om ervoor te zorgen dat hij alsnog met je in zee gaat. Tip: Vergeet niet om ook dit artikel met signalen dat hij geen relatie wil te checken. Dat jij in dit geval een relatie wilt en hij niet, maakt het er echter niet minder zuur op.


Je loopt een blauwtje op en dat is nog zacht uitgedrukt ook. Maar hey, laat je vooral niet helemaal van je stuk brengen. Dat hij geen relatie met jou wil , betekent namelijk niet per definitie dat hij je helemaal niet leuk vindt. Ze zei dat ze dit niet gepland had en dat ze zich eigenlijk had voorgenomen om voor een tijd geen serieuze relatie meer te hebben.


Afgelopen nieuwjaar is bij mij geweest zoals een aantal keer al, ik ben nooit bij haar geweest maar ze woont nog bij haar ouders. Jij mist hem of haar, maar hij of zij mist jou niet. Een tijdelijke break kan redelijk risicovol zijn, omdat het natuurlijk zo kan zijn dat de ander toch wil stoppen met de relatie , terwijl jij.


Meeste mannen verpesten hun kansen in deze fase. Want zij wilt wat ruimte en heel goed nadenken of ze het wel ziet zitten om in een relatie te zitten. Als je haar gaat stalken dan gaat ze meer twijfels krijgen zoals uhmnn. Dat wil je voorkomen je wilt dat ze alleen maar spanning en positieve gedachtes heeft over. Dus: wanneer ze geen relatie wil en dat ligt niet aan de eerdere redenen… Dan kan het zijn dat zij niet voor jou geschikt is, bro.


Dit klinkt hard maar er zit ook een positieve boodschap aan: Zodra jij weet dat een vrouw écht geen relatie met je wil , dan kan jij je weer focussen op het ontwikkelen van jezelf en het ontmoeten van andere. Merel boeit het allemaal niets en zegt dat zij de relatie gisteren al beëindigd heeft. Jessie is stomverbaasd. Een relatie waar je voor wilt gaan.


Of het nu een uur, een week of vijf jaar duurt, een relatie met een ander omvat een belofte om respect te hebben voor en eerlijk te zijn tegenover de andere persoon. Waarop zij dan zei dat ze dat wel begreep en dat wij het daar al over gehad hebben. Dat we het heel gezellig en fijn hebben samen maar als ik dus een relatie wil en het de hele wereld wil laten weten dan ben ik niet diegene.


Wil zij een relatie

Ik zei dat als we elkaar trouw blijven en het leuk en gezellig hebben samen vind ik het prima en zien wel hoe het loopt. Ik zag dat eerst niet zitten, want ik had het donkerbruin vermoeden dat er dan van seks helemaal geen sprake meer zou zijn daarna en spijtig genoeg heb ik gelijk gekregen. Nu is de 3de maanden en hebben we sinds zijn geboorte keer seks gehad. Ik heb mij dan toch laten overtuigen.


Regelmatig krijg ik vragen die heel herkenbaar zijn voor veel vrouwen die op zoek zijn naar hun eindman. Zo vertelde Sophie dat ze een serieuze relatie zoekt en dit ook vermeld heeft op haar profiel, maar dat ze dan toch veel verzoekjes krijgt van mannen die aansturen op seks.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts