maandag 30 oktober 2017

Slechte openingszinnen voor mannen

Inspiratie voor Bikkel zomer shirt! He Die rook boven je hoofd is ie van een sigaret of ben jij zo heet? Kan ik je iets te drinken aanbieden of zal ik je die ? Ben jij je tong verloren? Slechte openingszinnen. Met misschien wel de slechtste openingszinnen OOIT, heb ik met Mathijs deze video gemaakt.


De leukste en flauwste, slechtste en tegelijkertijd ook beste openingszinnen die je maar kunt bedenken. Als jij dacht dat je alle slechte openingszinnen al eens gehoord ha dan ken je deze openingszinnen waarschijnlijk nog niet. Als je graag een praatje wil maken met iemand die je leuk vindt, is. Ik wil de dames op tinder waarschuwen voor amerikaanse soldaten die gelegerd zijn in brunsum…. USA basis voor soldaten….


Hier is mijn top openingszinnen voor vrouwen om mannen te versieren en verleiden. Mijn liefde voor OPENINGZINNEN is bijna net zo groot als mijn liefde voor dikke billen van de chicks die ik mede dankzij mijn sterke openingszinnen scoor… bijna ;) Ik hoef het woord ‘openingszin’ maar te droppen in een gesprek en iedereen hangt aan me lippen. Er heerst een totale obsessie onder mannen wat de aller beste openingszin is. Top 1versiertrucs en openingszinnen. Ik houd eigenlijk niet van regen, maar voor een spetter zoals jij maak ik een uitzondering.


Ken ik jou niet van Griekenland? Want daar komen toch alle godinnen vandaan? Jouw vader is een dief! Hij heeft alle sterren gestolen en in jouw ogen verstopt! Je lijkt heel erg op mijn toekomstige.


Dan ben je klaar voor de openingszinnen voor mannen. Openingszinnen Voor In De Avond. Je bent op zoek naar flirt openingszinnen voor vrouwen te versieren in de avond (club, discotheek, bar, kroeg of café).


Om een versier openingszin te gebruiken moet je eerst leren om vrouwen aan te spreken. Leuke openingszinnen voor vrouwen om mannen mee te versieren. Zoals: Ik ben erg verlegen, kun jij het gesprek niet beginnen? Daan en Mathijs strijden om wie de beste slechte openingszin heeft.


Wie is de master der slechte openingszinnen ? Vind het uit in deze video. Nee dus, je bent slap aan het slijmen net zoals te veel mannen al doen. Vrouwen houden daar niet van en ze houden ook niet van een openingszin die je domweg uit het hoofd hebt geleerd.


Slechte openingszinnen voor mannen

Het is dan ook altijd handig om wat grappig, maar slechte openingszinnen op zak te hebben. De Top slechte openingszinnen ! Ik vind je leuk en wat je vindt mag je houden, toch? Er zijn honderden slechte openingszinnen , maar als jij nou eens zegt welke bij jou. In landen getest, op meer dan 8vrouwen.


En doe niet zo triest - als je aanvallend post, wees dan ook gewoon bink genoeg om dat en de reacties te accepteren. De beste openingszinnen voor vrouwen. Want zodra er een conversatie op gang komt heb je alle kans om ook een leuke klik te vinden en wie weet zelfs al snel een date af te spreken.


Grappige versierzinnen om de man of vrouw van je dromen mee te veroveren. Voorbeelde van goede en foute flirt zinnen en leuke versierteksten voor mannen en vrouwen die flirten en verleiden tot een lachwekkende gebeurtenis maken. Hetzelfde geldt voor Tinder openingszinnen : Als je jouw opener persoonlijker maakt (door bijvoorbeeld haar naam te noemen), dan creëer je de illusie dat je knip-en-plak opener speciaal voor haar is. Niet alleen vergroot je hiermee de kans dat ze je berichtje leest. We kunnen de foute varianten echt niet meer aanhoren.


Is het zo heet hier, of krijg ik het gewoon warm van jou? Doe er je voordeel mee. Maar het leuke aan zulke foute openingszinnen is dat een aantal ervan stiekem best zou kunnen werken… Ligt het aan de zin zelf, of de manier waarop de zin gebracht wordt? Ken jij nog een leuke openingszin die niet in dit rijtje staat maar er wel thuishoort, of weet jij er. Het mooie hieraan is, dat dit ook een carry-over heeft naar de “echte” praktijk.


Slechte openingszinnen voor mannen

Ter inspiratie heb ik een gratis ebook gemaakt daarin voor jou 2openingszinnen voor alledag. Nu heb jij echt geen excuus meer, noch op. Bonus: Gewaagde openingszinnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts