maandag 10 oktober 2016

Grappen over ouder worden

Grappen over ouder worden

Om even de draak met onszelf en het hele ouder worden te steken en er vooral niet te zwaar aan te tillen. Want zoals George Bernard Shaw zei: “Je stopt niet met lachen wanneer je oud wordt, je wordt oud wanneer je stopt met lachen. Daarom zetten we hier quotes met een knipoog naar het ouder worden op een rij.


Zoek je de beste en grappigste humor-teksten en -uitspraken over ouder worden of grappige felicitaties voor iemands verjaardag? Hier vind je de leukste spreuken en quotes over ouderdom waarmee iedereen in een deuk ligt. Men is maar zo oud als men zich voelt.


Jos Ghysen zaliger schreef ooit in één van zijn cursiefjes: “Ik ben me pas oud beginnen voelen, wanneer ik vroegere kennissen ontmoette die herhaaldelijk tegen me zegden: ‘Jij ziet er nog goed uit! We worden niet ouder met de jaren, maar nieuwer. Weten hoe je ouder moet worden is een meesterwerk van wijshei een van de moeilijkste hoofdstukken in de grote kunst van het leven.


Grappen over ouder worden

Zolang iemand gezelschap bij zichzelf vindt en bij zijn werk, kan hij niet oud zijn, wat zijn leeftijd ook is. Twee oudjes, Renate ( ) en Marcel ( ) zitten op een bank te kletsen over de goeie oude tijd. Zegt Renate, ‘ ik ben gisteren geworden en ik voel niks anders dan pijn en ongemak.


Ik weet wat ouder worden is. Ik voel me als een pasgeboren baby! Bij ouder worden moet je proberen om met humor een goed leven te hebben.


Nu ben ik jaar jong, maar toch voel ik goed dat ik steeds meer kwaaltjes heb. Bekijk het bord ouder worden van dumicz op Pinterest. Niets maakt dat een vrouw zich ouder voelt als de ontmoeting met een kale man die op school twee klassen lager zat. Mensen hebben twee wensen: oud worden en jong blijven. Tussen de genadeloze grappen door filosofeert Daniël Arends over ouder worden.


Originele verjaardagsspreuken om op een kaartje te zetten voor de jarige job. Lees de leuke korte verjaardags spreuken en grappige zinnen over het ouder worden tijdens je verjaardag. Er zijn leuke quotes voor zowel mannen als vrouwen, ongeacht de leeftijd van de jarige. Hoe je ook in de wedstrijd zit, er zitten – voor wie het wil zien – best wat grappige kanten aan ouder worden. En aangezien van jezelf heel serieus nemen nog nooit iemand heel jong is gebleven zetten we met plezier deze tweets over krakende knieën, generatieclashes en ‘die goeie ouwe tijd’ op een rij.


Aanvullingen zijn welkom! Dit aan de hand van honderden gesprekken die ik had met vitale ouderen voor mijn boek ‘De Levenscode’ over het geheim van vitaal ouder worden. Gezonde voeding en beweging vormen zeker een onderdeel van gezond oud worden , maar zijn opvallend genoeg lang niet het belangrijkste. Dit hilarische liedje over ouder worden móet iedere vrouw horen Stond je vanmorgen weer voor de spiegel te balen vanwege die grijze haar of cellulite?


Luister de volgende keer als je je onzeker voelt naar dit liedje en je bent er zo weer bovenop. Alle ouder citaten, wijsheden, quotes en uitspraken vindt u altijd en alleen op citaten. We spraken keeper Leon Houtzager, de 86-jarige Gerda Tolk en de 18-jarige Costas Vermeer over hun ervaringen. Leuke Sarah spreuken, Grappiges Sarah teksten voor spandoeken voor haar 50e verjaardag, Korte funny gedichtjes voor Sara, vrouwen die jaar worden , leuke uitspraken voor vrouwen die ouder worden , Sarah, Sara en Saartje, allemaal vrouwen die een halve eeuw oud worden. Elke dag een nieuwe mop.


Nederlandstalige moppen website. De Taal der Liefde - onvertaalbare liefdevolle woorden uit, wijze spreuken over ouder worden. Algemeen Kerstmis Sinterklaas Valentijnsdag. Maak kennis met de strip Pension Pensioen.


Een aantal ouderen woont samen in een pension, waar ze te maken krijgen met alle mogelijke gebreken, ziektes, onhebbelijkheden, dwalingen, tegenstrijdigheden, twijfels, zekerheden, levenswijsheden en veronderstellingen. Voor 23:bestel morgen in huis! Ouder worden is geen lolletje, maar wel om te lachen.


Grappen over ouder worden

Ik was op een punt in mijn leven gekomen dat tijd een prominente rol begon te spelen en was daar vrij somber over. Het gevoel dat veel mensen rond hun vijftigste krijgen, kreeg ik halverwege veertig. Gedichten over ouder worden ~ Opa. Mijn opa is een lieverd Al zolang ik hem ken Maar sinds een tijdje Weet hij niet meer wie ik ben Soms zegt hij plots: Zusje! Decoraties voor de locatie moet de gast van de persoonlijkheid van de eer is aan te passen.


Over -the-hill ballonnen en decoraties zijn perfect voor iemand die grappen over ouder worden en kan lachen om zichzelf. Iemand die meer gereserveerd of in een positie van gezag in het bedrijf of de groep zou waarschijnlijk liever een meer ingetogen feest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts