vrijdag 30 september 2016

Geen gevoelens meer voor partner

Geen gevoelens meer voor partner

Hierdoor konden beide partners elkaar meer in zachtheid ontmoeten. Er kan veel veranderen als beide partners probleemeigenaar worden. Beide partners zien dan in wat hun bijdrage is aan de dans en moeten de bereidheid tonen om er alles aan te doen om het voor hun partner veilig, uitnodigend en prettig te maken. Soms ben je elkaar gewoon wat uit het oog verloren, en kun je weer opnieuw verliefd op hem worden.


Zolang je er maar voor zorgt dat als je bij elkaar bent, jullie iets doen wat leuk of aangenaam is. Alle andere tijd kan je het beste weghalen. Het heeft geen enkele zin om meer tijd te doorbrengen als deze een nare bijsmaak heeft. Daarmee zorg je ervoor dat verliefde gevoelens in de kiem worden gesmoord. Mijn gevoel voor mijn partner is weg en ik wil niet meer verder met mijn relatie”.


Een veel voorkomende reden om een echtscheiding aan te vragen. Geen sexuele gevoelens meer voor partner. Ik, vrouw van 4 getrouwd met mijn lieve man van 49. Samen kinderen van 1 en 13.


Soms maken mensen de fout om hun ex- partner maandenlang te negeren in de hoop dat het weer voor verliefde gevoelens zal zorgen. Het negeren van je ex werkt meestal alleen als je ex nog gevoelens voor je heeft en niet kan leven met het. Ik dacht altijd dat houden van een gevoel is wat je voor iemand hebt Wat verwacht je van een relatie?


Geen gevoel meer voor hem, maar je houdt wel van hem. Kriebels die je hebt met verliefdheid verdwijnen over het algemeen in de loop der tijd en dan zul je zelf meer moeten investeren om het (ook seksueel) leuk en spannend te houden. De kinderen mogen er niet meer praten over papa en mama samen. Ik mag niet meer in huis zijn als zij er is. Alles draait alleen nog om haar.


Ze zit ineens vol verwijten naar mij en ik besta zo goed als niet meer voor haar. Het moeder worden eist veel aandacht op en kan ook veel liefde geven, die je da dus minder van je vriend nodig hebt. De ervaring dat jullie heel verschillend zijn kan ook een domper zijn. Zeker als je niet goed weet hoe je met verschillen om moet gaan. We hadden geen relatie meer maar toch nog wel de gevoelens voor elkaar.


Kortom zou je het een lat-relatie kunnen noemen. We hadden een afspraak gemaakt met elkaar dat als we toch iemand anders tegen kwamen dan zouden we dat zeggen. Ik voel niets meer voor mijn partner , is een veelgehoorde klacht wanneer stellen bij ons aankloppen voor relatietherapie.


Ooit was Het Gevoel (met hoofdletters) overvloedig aanwezig en nu lijkt de ander een vreemde voor je. Hoe kan dit gevoel plotseling weg zijn? Over deze vraag is veel te zeggen. Er spelen verschillende aspecten een rol.


In een gelukkige relatie nemen beide partners verantwoordelijkheid voor hun deel. Dat zal niet altijd lukken, in elke situatie, maar je partner staat er voor open. Als dit al jaren aan de gang is, is het geen goed teken. Je partner houdt dingen voor zichzelf en deelt geen informatie Wanneer jouw partner bewust zijn (of haar) gedachtes en gevoelens of andere informatie niet deelt dan betekent dit dat hij weigert om echt betrokken te zijn in de relatie.


Geen gevoelens meer voor partner

Wanneer hij wel wat deelt dan is dit puur functionele informatie als: “Er zit bijna geen benzine meer in de. De mannen hebben eigenlijk ook een andere vrouw terug en jullie weten ook wel dat de mannen toch meer gefixeerd zijn op seks en wij vrouwen hebben daar geen behoefte eigenlijk meer aan. En weet hoe moeilijk het dan voor je man is. Niet zoals jij wilt: als je partner niet met je vrijt op de manier die je zou willen, kun je ook ontevreden worden over je partner of je seksleven.


Negatieve gevoelens en gedachten. Voel je je goe dan sta je meer open voor seks en gaat de seks makkelijker. Lekker in je vel zitten is dus belangrijk voor een goed seksleven.


Mijn ex heeft geen gevoelens meer voor me… Heeft je ex geen gevoelens meer voor je? Dit is een normaal proces dat bij een relatie hoort. De vlinders in je buik verdwijnen en daarvoor in de plaats ga je echt van je partner houden.


Voor hem is het echt over en out. Er zijn dan geen gevoelens meer voor de ander en dan is het ook beter om de relatie te beeindigen. Ook is het mogelijk dat die gevoelens na een bepaalde tijd weer terugkomen.


Zo plotseling als ze verdwenen, kunnen ze ook weer terugkeren. Maar dat hangt puur af van het feit hoever je daar voor open wilt staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts