vrijdag 7 augustus 2015

Tips eerste werkdag

Spannen je eerste werkdag! Hoe maak je nu een goede indruk? Ook dat weten onze recruiters jou haarfijn uit te leggen. Check deze video met tips voor je sollicitatie en go get them! Je eerste werkdag is natuurlijk altijd spannend.


Tips eerste werkdag

Toch went het meestal al snel. Helaas gaat het niet altijd goed. Je hebt een nieuwe baan en je eerste werkdag komt dichterbij. Unique helpt je, met onze tips kom jij je eerste werkdag wel door.


Beginnen met een nieuwe baan kan een uiterst stressvol moment in je carrière zijn. Je hebt waarschijnlijk verschillende slaapgewoonten gehad tijdens je vakantie, dus begin met al tijdens het einde van je vakantie aan je oude ritme. De eerste dag zet de toon voor de rest van jouw carrière in het bedrijf. De eerste werkdag in je nieuwe baan kan een van de meest gedenkwaardige – en. Daarnaast is jouw eerste werkdag al spannend en druk genoeg.


Je kunt je niet bezig houden met het spelen van een bepaalde rol. Al met al kunnen we concluderen dat de eerste werkdag hét moment is om jezelf te onderscheiden door een proactieve in plaats van passieve houding aan te nemen. Terwijl me toen echt werd uitgelegd dat ik eerst met iemand samen stond.


Maar goe zo leer je het sneller. Maar ik had ook meteen een tafel met een groot gezelschap van man. Dat was niet fijn om te bedienen als je voor de eerste keer werkt. Maar volgens mij heb ik het goed gedaan voor de eerste keer. Jouw eerste werkdag is een spannende dag.


Deze dag zet namelijk de toon voor de rest van jouw carrière bij het bedrijf. Natuurlijk ga je die honderd namen niet in één keer onthouden en voel je je ongemakkelijk als je het kopieerapparaat laat vastlopen. Zet jij de juiste toon? Gelukkig zijn er een aantal ongeschreven regels die je leven op de werkvloer een stuk makkelijker maken.


Onthoud ze goed en maak een goede indruk op je nieuwe collega’s! Hier tips voor je eerste werkdag. Gelukkig duurt het voor ons nog even voordat de eerste werkdag na de vakantie weer begint.


Wat ik wel doe is weer op donderdag beginnen in plaats van maandag. Dan is de eerste week zo voorbij en kom je fijner in het ritme. Ik kan me ook voorstellen dat ik vast niet de enige ben met dit ‘probleem’.


Eigenlijk is het geen probleem, want het heeft natuurlijk ook z’n leuke kant, ik zie vanalles en ik doe vanalles, maar vaak niet de dingen die ik gepland had om te doen. Vandaar voor jullie als lezers, tien tips om de eerste werkdag na de vakantie door te komen: 1. Wat je nieuwe job ook is, een eerste werkdag is altijd spannend. Om je eerste werkdag goed door te komen hebben we tien simpele do’s en don’ts voor je op een rijtje gezet. Kom niet te laat Klinkt als een inkoppertje en dat is het ook, maar echt, zorg dat je op tijd bent.


Tips eerste werkdag

Met deze tips wordt jouw eerste werkdag eentje om nooit meer te vergeten. De indruk die je deze dag maakt, kan misschien wel eens blijvend zijn. Maar ook eentje waarbij ik me heel erg welkom voelde op mijn nieuwe baan en ontzettend veel zin heb om de komende maanden met allemaal nieuwe projecten aan de slag te gaan. Echte schoonheid zit vanbinnen.


Maar wie jou niet kent, gaat af op een eerste indruk. En die wordt voor slechts bepaald door wat je zegt. Deze tips gaan over de andere. Of je nu starter bent of al vele jaren ervaring hebt, de eerste werkdag bij een nieuwe baas is een spannende dag.


Je bent nieuwsgierig naar je collega’s, je werkzaamheden en je hoopt dat de baan echt zo leuk zal zijn als je hem hebt voorgesteld. Eerste werkdag Vandaag gaat mijn contract in, en begin ik met werken. Feit: een gezin heeft heel wat nodig.


Een gezin hebben kost je.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts