donderdag 23 april 2015

Heb ik een mooi lichaam test

Ik heb een vrij grote boezem en smalle heupen. Heb jij een slanke taille? Mijn taille is niet echt bree maar ook niet enorm smal. Ik doe dus eigenlijk van alles een beetje.


Heb ik een mooi lichaam test

Deze test moet apsoluut aan gepast worden. Soms moetje hier uit dingen kiezen wat het goede antwoord eigenlijk niet is. Daar bij ik ben dus niet onzeker. Maar volgens deze test wel arogant. Ik sta altijd klaar voor mijn vrienden en familie.


Ook tegen onbekende ben ik gewoon aardig dus ja misschien een aanpassing doen. Om je figuur te omarmen én de beste kledingkeuzes te maken, is het belangrijk dat je je bodytype kent. Zeggen types A, H, O, X…je niks?


Elke vrouw is te herleiden tot een van deze types. Volgens de test ben ik niet mooi. Toch ben ik eigenlijk best tevreden met hoe ik eruit zie. Natuurlijk heb ik geen perfecte verhoudingen, dat heeft bijna niemand.


Buiten dat ik de test ook onzin vin denk ik niet dat schoonheid te maken heeft met afmetingen, maten of gewicht. Wat is je echte persoonlijkheid? Als je een gezond gewicht heb , hoef je niet af te vallen voor je gezondheid.


Een gezond gewicht is een BMI tussen 1en 25. Als je toch een paar kilo’s kwijt wil, zorg er dan wel voor dat je boven een BMI van 1blijft. Met de Schijf van Vijf als richtlijn eet je voldoende en gezond. Helaas is het maar weinig mensen gegund om altijd vrolijk te zijn. Maar er is een belangrijke verschil tussen een.


Kies je juist een trui met bijvoorbeeld een kol dan lijk je vrij vol van boven en lijk je een beetje uit proportie. Kies niet te strakke topjes met daaroverheen korte jasjes of vestjes (met of zonder mouwen). Doe snel de test en kom erachter hoe happy en zelfverzekerd jij bent over je body. Ben jij tevreden met je lichaam of zit je niet helemaal lekker in je vel? Veel mensen gruwelen bij de gedachte aan een lintworm.


Een dier, dat wel meter lang kan worden en in staat is om jarenlang te blijven leven in ons darmstelsel. Een burn-out is verraderlijk, vaak merk je namelijk niet dat je opgebrand raakt. Je denkt dat je je vermoeidheid kunt overwinnen door bijvoorbeeld minder te werken of vakantie te nemen. Maar dan is het meestal al te laat. Zelf heb ik hem een paar keer bij het zwembad gezien, dat vind ik zelf fijn omdat ik niet het meest mooie lichaam heb en het hem dus niet uitmaakt.


Alleen zit ik nu met een probleem. Laatst was er kermis in zijn dorp, ik en mijn vriendinnen gingen er naartoe (dit doen we elk jaar dus niet speciaal voor hem ofzo). Hoe veel zelfvertrouwen heb je eigenlijk? Laat je je snel uit het veld slaan of ben je de nuchterheid zelve?


In de uitslag vind je ook een aantal wetenswaardigheden over zelfvertrouwen. Kies bij elke vraag welke van de drie antwoorden het beste bij jou past. Mijn schouders zijn in verhouding ietsjes breder dan mijn heupen. Zelf wil ik een zandloperfiguur maar ik twijfel heel erg, mijn moeder zegt dat ik nog van de breedte moet groeien en dat het nog allemaal komt. Met al mijn kennis en ervaring heb ik een korte test ontwikkeld.


De uitslag geeft je een dieet dat het beste past bij jouw situatie, jouw persoonlijkheid en jouw behoeften. Hiermee vergroot je je kansen op een succesvol dieetproces, zonder jojo-effect of andere vervelende bijeffecten. Het duurt slechts enkele minuten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts